.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصدومیتی که بلای جان پرسپولیس شد
مصدومیت مدافع سرخ‌پوشان پایتخت بلای جان این تیم در رقابت‌های لیگ برتر شده است.
مصدومیتی که بلای جان پرسپولیس شد

شمال نیوز: تیم پرسپولیس درحالی که انتظار می‌رفت برابر تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم در ورزشگاه غدیر اهواز کار راحتی را در پیش رو داشته باشد، اما این تیم به سختی توانست برابر استقلال خوزستان به تساوی ٢ بر ٢ برسد و در سفر اهواز یک امتیاز کسب کند.

 

پرسپولیس که در فصول اخیر یکی از بهترین تیم‌های ایران و حتی آسیا در کار دفاعی به شمار می‌رفت، در ١١ بازی اخیر خود ١٠ گل دریافت کرده که این آمار برای این تیم یک رکورد منفی محسوب می‌شود.


برای پی بردن به این موضوع کافیست بدانید استقلال خوزستان در این فصل به هیچ یک از حریفان خود بیش از یک گل نزده اما در بازی با پرسپولیس دو بار موفق شد دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند. این تیم حتی در بازی با صنعت نفت آبادان نیز در ورزشگاه آزادی در حضور تماشاگران خود نیز عملکرد خوبی نداشت و در مقابل این تیم که ١٠ نفره شده بود در واپسین دقایق گل مساوی را دریافت کرد و در پایان همانند بازی با استقلال خوزستان برابر دیگر تیم پایین نشین جدول نیز به تساوی ٢ بر ٢ رسید.

 

این آمار منفی زمانی به ثبت رسیده که مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان در بازی ایران و قطر دچار مصدومیت و خانه نشین شد.

 

پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت دچار مصدویمت شد و بعد از معاینات انجام شده مشخص شد این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

 

مصدومیتی که بلای جان پرسپولیس شد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.